Ida-svart!

Hur ska man då sammanfatta helgen... !? Har varit med om en hel del under dom få dagar vi var borta..  men vad har vi då lärt oss under vår lilla semester?..jo. japaner har svårt att nå upp till fönstret i finska bussar, örebro-raggare är rätt härliga lirare,  jag och bror har världens bästa föräldrar,  finlandsbåt är underskattat, jävligt dyrt att ringa sötgubben från grannlandet, styrdans är fan skoj, men även att borta är bra men hemma är fan alltid bäst!  Nog för att jag är på jobbet nu.. men det är ju mitt "andrahem" så.. =)
Jävligt många sköna kommentarer och folk... har en hel del att berätta, men vi får ta det senare!=) gaaalet!=)

IDA SVART E KING!! haha...


På fredag är det då alltså midsommar.. trist att det ska vara dåligt väder, för vi ska ju sitta ute och grilla och mysa i sommarsolen!... men det löser sig säkert! får hoppas det iaf ! Vädret får då fan ta och bete sig snart... festival om en vecka .. då är det fan bäst att det är sol annars kastar jag in handduken och skiter i hela helgen!!!?? eller?=) nja man må ju gå ändå.. men vädret spelar fan stor roll!!

Love u babe! =)


mike e du hemma!?? galen man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback