jasi=)

Fy klan vilket kanonväder vi har idag! Igår var det ju varmt, men idag är det ju klan nästan OLIIIDLIGT varmt! =) Tur att man e ledig ch kan lapa lite sol..  ska nog på "uppfinnar" och sola tro jag! Ingen annan e ju klan ledig idag=)

Det senaste e är skicka mess till 118 100 jhaha hur skoj är det inte! Igår frågade susanne Hur man gör  för att bli rik? och fick världens längsta tips,   Hur man gör för att ha sex med  Johnny Depp? tjaaa  hon som svarade på det trodde att det var lättast att  bara fantisera om honom.. haha tja varför inte! =)
Som sagt en kanonkväll igår.. jäääävligt god mat må jag säga!

Nee blir ingen spinning idag! RÄTT KALLT P FRISKVÅRDS! Får hitta på nått ikväll!

Puss*

Nästa vecka e jag heeel ledig! sen är det bara 4 veckor kvar tills jag går på riktig semster! LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback