jooo

Jag vill oxå ha en ny och snygg design på min blogg.. hur fan gör man?=)

aja.. just ni håller jag iaf på att ladda upp lite pix på pixbox , har varit dålig på¨det ett tag nyu.. men ska börja bättre mig ! =)  Idag är det städning och tvättning som gäller..  finns väl roligare saker att göra , men tyvärr städar inte lägenheten sig själv.. inte ens smutstvätten kan fixa sig själv.....Behave!-

snart ska jag ut och springa en sväng tro jag.. innan det börjar regna.. elin ville ju inte träna med mig idag så då får det fan va haha :P



har inte träffat patchew på flera dagar! längtar  tills ikväll!! PUSS

Kommentarer
Postat av: erro

vem har en ny sygg design?? vart inne på min andra blogg lr;)??

2008-06-17 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback