joooru!

Då är midsommarhelgen över och jag tackar och bugar för alla trevliga personer som var och firade med oss i falkan! =) var kanon trevligt.. och att peter och adam skulle komma sist i tipsrundand var väl intemer än väntat.. dock att nina och mange kom etta var en lite större överraskning! =) grattis haha =)
Lördagen blev lugn,.. blev pizza på trekronor.. sen film hos fredde och sara... ( GE MIG EN OLIVIA SÖGER JAG BARA.. kanske inte nu.. men sen ) =)...
Igår blev det Novak och övriga i bure. smörgåstårta muums.. efteråt spelade vi fotboll på sörböle.. blöött men skoj!!

Nu ska jag leka med idagumman!!! Nu ska det även laddas för festivalveckan.... ladda för att jobba lördagmorgon oxå.. ej peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback