LOOOSER!

Då var det Juni då=) Fan vad gött det känns.. äntligen är vi påväg mot sommaren.. PÅ RIKTIGT!.. I fredags så blev det lite kubb å fussball å utskjutning! Finns ju mer seriösa folk än andra..som Kamo haha..=).. Under lördagen jobbade jag mellan 12-18.. då var vi hurtiga som gick med H från Moröbacke till stan, hängde där till ungefär fyra då gick vi tillbaka !=) En bra tur .. 15km blev det ungefär.. plus lite sol å god mat på calles,., mkt bra dag på jobbet! =)..
Grill å ferre igår, även lite brännboll med freddan å dom .. mkt soft!.. var tänkt att ta ett glas vin.. men det blev lite mer.. men inte för mkt.. långt ifrån.. jobbade ju extra idag ¨på homeservice, 7-12.. så jag är rätt pigg nu!  Ska lägga mig å vila så jag pallar kvälln =)

Jaa men annars då.. Take a bow med rihanna e king !=)

Längtar till alla trevligheter dom närmaste veckorna =) Så länge folk beter sig som dom ska äre ju lungan!

jag hade även ett mkt efterlängtat samtal med ida nu på eftermiddagen...!! tack babe.. alltid kul att pjata med daj!
å även flummelinpelin som pluggar LITE NU! Kram på dig!

gavin degraw,, mkt bra NY cd! bravo!!!

Hängde emd bror MP  och min älskade Novak för ett tag sen..! Hur söt får man bli! Hundvakt nästa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback