Man ska inte läsa en bok två gånger..

Gårdagens match slutade som tur var med vinst! =) Jag och elin satt och peppad sönder oss själva, medan Freddan svek :P och andré låg och sov !=) Men skoj var det!!
Bra att folk inte kan bete sig bara.. sluta ring på nätterna kamo! =)

Två veckor kvar till stadsfesten och endast en till midsommar! vilka kanon veckor det kommer bli! =) Efter det är det fan itne länge kvar till semester och allt vad det innebär!.. ska ta tag i bokandet av resor och börja kollla upp om det må tas ledigt nåt mer kanske =)

--
En god vän sa till mig här om dan " Man ska inte läsa en bok två gånger".. det var klan klockrent! Håller med fullständigt.... det fick mig faktiskt att tänka till.. man ska inte göra en så stor sak av ingenting... tasch du! =)
--

Du är söt!♥


sämst att jag inte kommer kunna ha klänningen jag beställde.. men får väl beställa den igen eller nått =) ska ha det så äre det bara!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback