sprängd

haha givetvis är det Du snerro som har den nya fina designen=)

Iallafall.. Micke e hemma igen och människan har inte ringt mig=) han  förtjänar ett kok stryk!! neee men vi må ju hänga tjopppe!!

Kan inte fatta att Juni månad snart är slut, två sommardagar har vi haft och inte kan man säga att man har så mkt sommarkänslor?.. men nästa vecka under festivalen kanske det blir la bättre?=) Får la hoppas på det va! 
 Börjar jobba kl 16 idag! Fan så skönt att slippa jobba dygn.. måste gäöra om schemat brudar.. det är dags att lägga ner dygnspassen=).

Annars då.. jaa jag ´legat vaken sedan andre åkte till jobbet.. har såå jävla mkt träningsvärk i benen och ryggen är helt sprängd! Synd om ingo... så jag ligger och ser lite film på datorn =) Skönt! Är tydligen kanon väder ute oxå? Kommer väl  strax att börja regna eller nått.. kan ju aldrig vara sol en heeel dag.. det vore ju dumt!?..

Förövrigt hoppas jag att segchefen har lyckats byta bort min lördag dag nästa vecka. då e jag ledig en heeel vecka! Vilket vore jäävligt jävligt skönt  ! =)))
Efter det är det bara två veckor kvar tills ingo går på semster! Då ska jag inte göra ett piss.. bara ta det lugnt mysa dricka lite öl kanske å bara vara!! galet!!

nu ska jag se klart min fiiiilm! sen kanske man må dra sig ut i solen.. ! Blir nog inte nå mer joggning för mig i veckan mnén man kan ju gå=)

puss och kram till min söta tjoppe!♥

Kommentarer
Postat av: erro

hihi ja visst är den fin:) synd att man inte vet hur man gör på den här bloggen bara!! skulle vilja ha en lika fin här..:) saknar dig gumman!! när tänkte du planera in mig i sommar då???

2008-06-18 @ 14:39:28
Postat av: idus

ööööj, glöm inte att du ska till gbg o dricka bärs =)

2008-06-18 @ 17:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback