Arbetskläder!

hahaha !!

Pratade me erica igår! Var ett väl behövt samtal, som slutade med att vi hatade och skrattade tillsammans!=)Love  U! Så jävla skönt att hata tillsammans med någon! Du e typ den enda som riktigt förstår=), ska ringa dig imorgon får vi prata mera! =)

Enda dagen på jobbet denna vecka.. wiie! har bytt så ja är ledig resten, hur skönt känns inte det ! Blir ju nämnligen en trevlig fest på lördag å  morsdag på söndag, mkt att stå i! =)
---
Sen hoppas jag att jag verklingen slipper  dig i sommar! Palla med dig kan jag säga!=).. ursch å fy å blä för dig!
du vet vad jag menar snerro !=)

Fan vad jag längtar till sommaren! Kommer bli en underbar  sommar!..jävligt mkt ledig för det första sen många trevliga personer som kommer hem ! =) Så länge DUU håller dig borta från mig å mitt så är jag nöjd! =) Prutt på dig!

Puss på lillgrisen!.. Arbetskläder är jävligt hett!!:P

Jag vill ha hund=))

image9

Kommentarer
Postat av: Snerro

jodu gums jag vet vad du menar... jag stödjer dig...:) imorn ska vi fortsätta prata skit..=) puss puss

2008-05-20 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback