Bensin*

jo men då satt man här igen då , hos H, en söndag... jag och maja har bytt så jag är ledig nästa helg istället! Ett otroligt värt byte av mig , fast ändå lite segt!
Kramp i magen som vanligt, vet exakt vad det beror på  men typiskt mig att jag inte kan bete mig, måste lära mig att tänka på annat, man ska inte fokusera på allt det där dåliga. Utan se frammåt å tänka positivt. . Men det är fan lättare sagt än gjort !!
Har messat med Erica-gumman hela dagen.. det är så skönt att få hata tillsammans!  Du e typ den enda som riktigt förstår hur jag känner angående den punkten! Vilket är otroligt skönt! puss på dig! Jag ska även (citerar Errro)..planera in resan till åre på dirren å ta ut min tumme ur mitt söta arsle å få det gjort haha!
image7

sötpruppen med lucky=)


aja... sitter å snackar med elin nu jag! Tycker synd om henne haha-.. torka spya som inte ens e hennes`?knappast! skulle jag då aldrig göra!..


Ball att dom byter fläkt hos oss imorgon! både måndag å tisdag.. så jag är typ portad.. tur att jag har emma imorgon å anna T på tisdag då äre prommis som gäller å kanske liet träning??..


hahaah måste bara säga att ikearesan igår är en resa jag sent kommer att glömma!! För det första får man inte tanka i fel bränsle i en sprillans ny pasat!!....för det andra suger det att folk som kan laga bilar aldrig jobbar helg, haha för det tredje så är jag stolt över både mig själv å den andra att vi höll oss så lugna som vi ändå gjorde=).. tack även till den snälla Bilförsäljardamen som körde oss till Kallax å fixade oss en hyrbil, så vi äntligen tog oss till ikea å fick shoppa upp lite pengar=)..

den dåliga dagen idag har redan börjat vända! tack snerro å ciderelin!=) 


Kommentarer
Postat av: Snerro

haha klart jag hatar med dig.. är ju inte så att vi har så mycket bättre för oss.. å sen så är vi jävligt bra på att hata..;) Säger såhär - varför kan dom bara inte dö?????;) saknar dig gumman.. å vilken fin blogg du har, antar du ville va som jag för en stund;) love you!! Å du, tummen ur din söta lilla rumpa, DIRR!!!

2008-05-18 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback