Bullar och mraz

Tacka vet jag tjejkväll! Känns bra att det är det som gäller imorgon! Kan bli volleyboll oxå! Om dom e sugna.. annars så skippar vi det å dricker vin å gör annat istället! För mig kvittar det.. jag vill då bara vara ledig å ha det roligt! =)
Känns typ konstigt att vara på jobbet.. varit ledig ett bra tag nu.. men det var som vanligt.. inge större förändringar här inte.. tycker dock att det är dags för en personalfest snart igen !! =) VI hade ju så trevligt sist...!

Annars då..ja annars så vet jag  fan inte vad jag ska skriva.. har så många tankar och funderingar att jag inte ens vet vart jag ska börja..
Sitter och lyssnar på gamla goooodingar! Lite jason mraz, som inte är så ny som många tror! Vi hade ett långt samtal om det i fredags, att man har lyssnat på människan i nästan fem år .. känns konstigt på nå sätt att kalla han nykomling typ.. haha kände nästan att man blev lite förbannad.. nog om det.. lite jason iaf.. hittade lite jimmy eat world låtar haha ej nytt.. sen massa andra.. klan vad många låtar har kopplingar till händelser och personer som har passerat under några år.. går nästan inte lyssna på vissa låtar utan att falla tillbaka till en viss känsla eller vissa minnen! En del bra och en del dåliga! Men mest bra..! Jag kan tycka att det är rätt skönt ibland faktiskt....för nog var saker och ting snäppet lättare förr i tiden...! Det hade ändå varit spännande att spola tillbaka bandet ibland och göra vissa saker ogjorda...eller göra saker man aldrig tog sig för att göra!  Undra hur livet skulle ha sett ut då?...Tänk hur mkt gymnasiet spelade roll.. jag bytte i sista sekund fårn SPID till samhälls.. nog hade mitt liv sett helt annorlunda ut om jag gått SPID, än vad det gjorde på kaplan.. haha jaa jag hade nästan velat veta det jag ! =) Men det kommer jag aldrig få veta.. å det är väl bara ta det som det är .. saker och ting löser sig alltid.. man lär av sina misstag å gör förhoppningsvis aldrig om dom igen!  hade DOCK (ibland) önskat att det fanns nått jävla facit  för en sån som MIG som alltd haft svårt att bestämma sig.. å gruvar sig redan innan det finns något att gruva sig för! PALLA.. har alltid ahft svårt för att välja.. kan handla om världens lättaste grej..beslutsångest e fan ingen höjdare... ska man göra si eller så eller kanske tvärtom! G A L E E E E T!.. .. jag vet fan itne vad jag vill göra i sommar, höst, om fem år.. vad jag ska plugga till.. resa till för ställen.. eller äta för jävla mat imorgon...qué pasa säger jag bara!
Men det ska väl lösa sig det oxå.. man får tänka så! Det har då löst sig hittills.. bara svårt att försöka vara både sig själv och andra till lags hela tiden.. neee nu e det dingo som ska prioriteras punkt=) Man kan inte vara på flera ställen tillfället! =) "KLOKINGO"

Nyp i arslet!snerro!

Tur att jag har världens bästa mor  iaf som kom med bullar idag på jobbet , då blev både jag å H gladaaaa.! MUUMS!

NU SKA JAG PRATA MED IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback