picknick!

Imorgon e det träning och picknick som gäller för hela slanten! =) Hoppas att det blir kanonväder.. då ska jag ha klänning! wiie!
ps..Elin du får picknick en annan dag ! =) 

Det har varit en mkt bra dag idag!. Började med sol på balkongen sen glass och prommis på jobbet=).. Har även sett Hairspray haha vilken jävla film.. men bra var den.. jag må typ se den igen.. bara för att musiken e king, travolta är mamma och danserna är så jävla sköna..så jag säger bara det embla, på midsommar är det bara det som gäller haha,...
Om bara en månad är det festival! Kan inte fatta att det har gått så här fort.. 2 månaders sen vi var i thailand.. och snar tkommer MIKE hem! Då har människan varit ute i vida världen ett helt halv år ! Nå är man liiite avis ändå... ge mig modet och pengarna till att åka ut och resa eller flytta eller vad fan man nu ska hitta på,., man måste ju klan göra nått.. man är ju bara ung en gång ! =) man MÅÅÅ ju!
Kanske flytta till Erro i åre`?=) Kanske fastnar för åre nu när vi kommer ner å hälsar på haha.,,LÄNGTAR!!

Nu är det väl dags att styra upp lite Stieg Larsson... är inne på andra boken nu.. har varit väldigt dålig på att läsa nu ett tag..  icke looov säger jag..


men som sagt...picknick imorgon!! =)
 sov sött..

♥du e iaf söt...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback