*Rockstar*

Cause we all just
wanna be big rockstars
And live in hilltop houses
driving fifteen cars
The girls come easy and
the drugs come cheap
We'll all stay skinny
cause we just won't eat

Idag är det Susannes dag! 22 år och välkommen in i klubben!=) Ser framemot fikat till veckan! :P Har ju redan firat dig i förskott , men lite tårta har ju aldrig suttit fel!

Jobbar.. börjar inte föränn halv tre..niicebajs, har ändå varit uppe sen kl 7 imorse.. har varit hurtig att träna.. drog mig ut på en joggingtur(!!!)sen blev det core.. är faktiskt rätt impad av mig själv.. är inegn som joggar.. men det kanske är mitt nya jag?.. har ändå blev rätt vuxen.. haha.. det tyckte iaf steve å greta! =)

Snart blire staden med elit!.. ska typ kolla lite kläder tänkte jga.. man fick ju ändå lön idag...en helt okej lön med tanke på att jag ändå varit sjuk denna månad..drar rätt fort om man är borta en eftermiddagnatt..!
men men.. snart är ida hemma.. å då är de titne länge kvar till festival å massa annat roligt! =)

ska hurta mig iväg till dyyyyschen..

BAJ
image12puss på 22 åringen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback