Snerro, min snerro, min lilla lilla snerro!

Min torsdag började fan inte bra.. försov mig för det första, missade träningen, så jag måste styra om min dag helt! =) MEN det må väl ska va! Tvätt klockan tolv, sen prommis, efter det stan, ikväll blir det utskjutning med Elit å Lucky osv!
Dissade Snerro igår på obs haha,, man får inte prata när man ska handla.. inte i vår familj! =).. men idag är jag din å då ska vi snacka så mkt skit  haha .. är liite på "hathumör" idag oxå :P

Imorgon blire fest i Tåme =) Suz fyller år så de tblir lite kalas där =)
Lördag fest här på get! Kom bara kom haha..

Puss på lillgrisen, nu äre typ att fara ut å jogga!

image10


hhaah hittade ett rätt nytt kort på jag å ida!!

Saknar dig iaf! kom hem snart vettja=)


Kommentarer
Postat av: den där

jaha fjäsk fjäsk fjäsk..;) du hade bara tid för mig en stund igår ju!! å jag handlade oxå.......... men jag har alltid tid för mig Pingu!! hmm fjäska lite till så får vi se om jag kanske kan hata lite med dig!!;)

2008-05-23 @ 10:10:22
Postat av: lillasyster

du är bara för go gumms.. den där våren va tider de!

2008-06-02 @ 23:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback