Viiiine

Igår hade vi alltså tjejkväll, med vin, god math och trevligt sällskap!! Tackar tackar..!! =)
Vad som är nackdelen med just vin är att man blir så jävla tärd dagen efter!.. Hur lite man än dricker så hänger huvudet lika mkt dagen efter.. haha.. men det må ju va!
Vaknade rätt sent idag.. halv elva fick jag mig upp. gick ut och lapade sol på balkongen... men nu är snart solen borta  så det passa bra att jag ska bege mig till jobbet strax! Ska tvinga H att vara ute i sinne idag ! =) man får ju passa på när det är soligt.. vet aldrig hur länge vi kommer få ha kvar fin vädret.. kan ju bli en repris från förra sommaren.. så man ska inte ta något för givet=)

Imorgon blir det nog volleybolldebut! Eller vad sägs? Kommer vara kanonväder verkar det som.. då kan man ju inte låta bli!!

KONSTIG DRÖM INATT MED!... måste sluta drömma.. det blir fan bra sjukare å sjukare haha...

Puss på ida som är hemma i sverige! wiie=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback