Åre i mitt hjärta! =)

Åter tillbaka i vardagen!! Jag har haft en underbar helg i Åre, resan ner gick hur bra som helst och välframme möttes jag av min söta erro och henns "man". Vi började med ett glass vitt just innan maten, trerättersmiddag var det som gällde, maten var sååå god! (bra jobbat lucke)..  vi drack även några glas till och det slutade med en liten fest , vi var skabbiga som få men vi hade såå trevligt ! =)
lördagen gick vi en sväng runt Åre, in på bolaget och försökte tagga upp för kvällen.. det gick segt kan jag lova.. men vi kom tillslut igång riktigt bra och förfesten hos eerro å lukas blev kanon! Folk i åldrarna mellan 18-35 år, engelsmän, nyazeeländare och folk från skåne haha.. ! =) En hel lyckad lördag!

Söndagen blev det mys hemma i lägenheten å lite go  math! Senare på dagen gick jag och erica ut och lekte i snön haha.. det roligaste var när erica kom på att hon hade jääääkligt halkig jacka som gick KANON att åka "stjärtlapp " på ... en halkig jacka, en erro och en ingo åkte sedan tillsammans nerför en brant backe just nedanför lägenheten.. har nog inte skrattat så mkt på länge!!
En otroligt lyckad helg.. jag är så glad att jag tog tummen ur och åkte ! puss på dig min söta erro! =)  å vem vet.. jag kanske flyttar ner nångång ( KORT KOMMER SEN)

Tillbaka på jobbet känns väl lite si sådär... men men.. snart är det jul å allt vad det innebär.. å sen är det inte länge kvar!!
jag har dock längtat efter min lillgris, patchew=)  HUR MKT KOMMER INTE JAG SAKNA DIG UNDER RESAN DÅ! BOOOKA MÄÄÄÄNNIISSKA!
haha självklart blire lite partaj jojja! ska vi göra math åt dom eller vad är tanken?

Nu i veckan sker det inte så mkt... lina s har tydligen styrt upp tjejfest p lördag! kan va kan va! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback