Första, andra ,tredje

Jag har trots allt haft en mkt bra dag idag! 
För det första kommer det bara mer och mer snö.. å det är något jag är glad för =)
För det andra har jag varit duktig och varit på gymmet =) Det behövdes!
För det tredje har jag var varit hos "grannen" och bakat pepparkakor =) haha alla var duktiga och påhittiga, men priset för den roligaste peppakakan går nog till  Lucke! :P Ska lägga upp en bild på det sen tro jag=)

Imorgn väntar en tidig morgon, jag ska upp vid  6 tiden, sk vara hurtig och dra mig på gymmet... efter det ska jag hem igen, käka frukost , ovh även lunch tro jag att jag hinner med.. sen blir det stan med SnyggTrygg =)

Myyyspartaj hos Lina Söderberg på lördag ME LIKE!


förövrigt såg jag nyaste PB idag... vad händer! kan det aldrig bli bra! jag orkar inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback