Gammal get

Det blev simning igår igen ! =) 3000m och det går klan bara bättre och bättre.. simmade jävligt mkt ben så nacke värker idag hehe. men det var det värt !=)
Igår kväll blev tv-bänken klar och den blev jätte fin! =) Tråkig hantverkare jag har....! Sen blev det Bond... den var väl sådär.. den funkade men jag hade hoppats på mer!
Jag måste även påpeka att jag börjat bli gammal.... jag fick någotslag av ryggskott igår, just innan bion, kunde inte sitta, stå eller gå.. fruktansvärt ont, Men cool som man är så bet jag ihop under hela filmen... väl hemma blev det ipren i sinne, sen voltaren på hela ryggen, bums isäng sen 8 h senare var jag som en ny människa!
Inte i närheten lika ont, ine helt bra men jag kan ju bete mig med det=)

Idag e det jobb som gäller.. s k ö n t !

Embla har äntligen lagt upp lite sommar pix... min älskade gumma.. kom hem nångång.....!

   

Nu räknar jag bara dagarna till Åre-trippen! =)

Peace

Bling ,En gammal Get

Kommentarer
Postat av: erro

6 dagar kvar!!:)

2008-11-15 @ 13:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback