Grattis Elin!

Jag vill börja med att gratulera Elin. Min söta gumma har äntligen fått jobb och hon slipper fortsätta plugga! Congrats!!
Så imorgon blir det high and low plus power yoga! =) wiie!

Idag har jag och susanne varit ute å gott en riktigt lång sväng.. det var inte helt fel! efter det kom eva till mig och vi började med Stefans present! =) Den kommer att bli hur bra som helst...! =) Nu är det bara att hitta på nått att ge till Nonas... hrm...

Jag längtar till helgen! vi kommer få hur ball som helst ju! Måste bara inhandla något nytt att ha på mig.. jag är så less hela min garderob så detär på tiden!

Eva åker ut och reser på måndag! Galet! Hon kommer hem dan efter min födelsedag, den 14 januari alltså... tur att det är en veckodag.. för festen blir nog helgen efter ! :P

aja ska göra nå annat nu! L Ä N G T A R  T I L L  H E L G E N ! ! !

---

måste bara uppdatera lite! =)
Nog för att jag har varit ofantligt less (och säker blir det igen) på jobbet, så måste jag ändå påpeka att det trots allt är ett jävligt bra jobb! =) Idag vid middagen satt jag och Håkan å skrattade nästan hela tiden...när håkon började snacka om Bonde söker fru så fann jag inga ord.. !! =) Kan inte skriva här vad han sa, för det kan va lite känsligt! men det var jävligt skoj, iaf som han sa det.. kom från ingenstans haha =)
Å tjejer vii måste bara styra julfest te jul...å sen en avskedsferre oxå !=)

IDA JAG VILL RESA NU!
JAG HAR TYP REDAN BÖRJAT PLANERA VAD JAG SKA HA MED MIG hehe

Kommentarer
Postat av: resvän

hahaha jagvill osså ressaaa.. snaaart!

2008-11-05 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback