hrm

mysig lunch med mike idag på waynes... klan så kul att träffa pajken lite innan han åker tillbaka till gävle!
jag och eva sköt på "albumfixandet" tills imorgon.. mina kort är då klara så då äre bara att sätta sig ner och börja klippa och klistra =)

denna ångestladdade klump jag har i magen är inte kul.... jag kan inte ens sätta fingret på vad det är som känns så fel....HJÄLP.... inte roligt nånstans...
det enda trevliga denna vecka e IKEA på fredag.. å ida på lördag! mee like...

något jag verkligen måste köpa i veckan är nå nya träningskläder.. även en klänning till lördag.. har klan INGET att ha på mig ... det enda som suger är jag verkligen inte har råd! tur som fan att jag har mitt norska kort... som verkligen INTE är till för att "sno" pengar av.-. men är man i nöd så=?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback