Ister

Jag vill att Novak( simonoch mp får gärna komma hem oxå) ska flytta hem så ja kan leka med han varje dag! Jag har kommit in i "skaffa hund" perioden igen.. jag vill verkligen ha en liten tjoppe... som bara e min(och din) , som jag får vara med jämt, å som alltid e glad att få hänga med mig  å som aldrig blir  less=) Min lilla Hans... han ska nog få heta det.. för det blir en han... aja man kan ju alltid drömma.. nååångång blir det iaf..

Aja.. igår hade jag en kanon dag =)
Gick förbi elin å mange en snabbis efter jobbet å bara hängde.. efter det blev det stan och KANEL.. lucnh med familjen Johansson.. trevligt som vanligt, å att bli bjuden var inte så dumt heller..! =)
Kvällen spenderade jag med tre härliga brudar, Jag lina Elin å moa.. vi åt god mat, drack vin, och spelade det där förbaskade spelet Alias.. som trots allt är jävligt kul, men dessa regler man måste följa... me don´t like:P Hade det inte varit för dom hade vi kanske haft en chans?=) Jag e inte bitter hahah
ne det blev enriktigt kanon kväll.. vi var ut på station en snabbis, funkade.. blev en hel del dans, till linas stora förtjusning, även detta ständiga letande efter JOHAN(?),  Vi fann honom tillsist, fick en gratis drink å en tequila... så ska bartenders bete sig! haha

Aja.. somnade vid fyra tiden... eftersom jag var sambo med en lite för full Loftetarbetande kille igår.. så blev det så ! grr

är på jobbet.. jag ska strax gå på ica å köpa ister.. jag är förtjänt av det ida! Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback