Jo tack

det känns som att provet på torsdag kommer gå dåligt? vet egentligen inte varför, för att jag tror verkligen att jag kan det som ska kunnas! Så länge jag inte blir störd av någonting annat så hoooper jag på ett mvg till..!

Sitter på jobbet och kollar snoooker med håkke...! Typ skönt att jobba faktistk.. det e bra att göra någonting annat!
Ida gumman åker tillbakat ill götet idag=/ inge skoj... men vi hann då träffas ettt tag.. inte så mkt planering varken i lördags eller söndags..haha men det ordnar sig=)

Min söta BElin ringde nyss!! Du är en bra vän med kloka råd =)
Förövrigt var jag och körde cirkelträning i gymmet idag... jävligt jobbigt.. me jag blev motiverad... motiverad att komma i min fiiina fiina kläninng som e liite för tight just nu, å de tmåå ju ska gå... 

SNERRO... jag e din ikväll dock... då måste vi kolla upp åre resan plus att du ska få veta a l l t!

nu äre maaaaaaaaaaath.. hoppas håkke käkar nå bra math.... själv ska man äta killing med nå sås å pasta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback