"Kamo min kamo, min bitska lilla kamo(-FLÄÄÄÄSH)"

har just kommit hem från farmor Ingrid,  som fyller hela 82 bast idag ! =) Vilken stjärna säger jag bara...sötare farmor får man leta efter, å hon e ju nästa min oxå:P

Vad klan har skett idag... jag har inte gjort så mkt vettigt=) tränat å SOLAT..gah lite het nu, 20 min i solariumet var nog inte okej för min kritvita kropp haha.. men det var skötn iaf =)  Jag har även besökt Kamo i "hans nya place", han hyr dock i andrahand, men han gör om som det vore hans eget =) Fiint blev det iaf! Kul att ha någon i punkthusen, då har jag alltid någon att terrra på dagarna.. å leka med på kvällarna när jag har tråkigt! =) "Kamo min kamo, min bitska  lilla kamo(-flääääsh)"

2 dagar kvar till åre! Jag längtar ! =)

Storkramen till min söta ida!




tre nya (2005)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback