Slager

jaaa helgen då.. i fredags blev det som sagt ett trevlig avslut  på en tråkig dag.. idol hos elin och mange! =) kiiing.. 

I lördags var jag som sagt i umeå, hos eva.. hade så fruktansvärt skoj! =) Dagen började med en kaffe på Starz.. eftersom stan inte öppnade föränn kl. 12 hann vi även äta lunch på samma ställe!  Efter det blev det en sväng på stan.. hittade tre trevliga presenter till andrej, och en sjal till mig.... må ju spara pengar =)  Kvällen bestod av en trevlig middag hos evas bror, sen förfest hos Frida.. inte för att vi blev speciellt många, men skoj hade vi ändå ! =)
Tobbe var självklart där och vi skrattade så fruktansvärt mkt åt den gamla goda tiden :P eheh
 Utgång på Slagerklubben... vilket ställe haha... slagermusik i fyllan, det slår fan allt! Å jävlar vad slagerlåter man ändå kan? Eller är det bara i fyllan man kan låtarna? hrm.. ingen vet !=) 
 Väl ute på krogen stötte vi på evas övriga kompisar... och vem hade anat att det var "dom"........ "dom där ,som var där ,när vi var där, å gjorde det där"  hahaha helt sjukt faktiskt.. trodde att det var glömt.. men ack! 
Jag bjuder på den!!

Igår blev det en lång och tråkig bussresa hem...sen go math på Mobacken... =) Det är aldrig fel!
Jag hann även besöka anna och  lukas under söndagen.. innan jag drog hem......anna bodde jätte fint..! Å good luck in England!=)

det är typ bara 90 dagar kvar nu! å te helgen får vi börja planera lite  mera...wiiie!

PATCHEW MÅ JU BÖRJA BOKA... förövrigt var han och gjorde tester till brandman idag... gick tydligen great! Tänk om han ska bli brandman.. det är ändå ruggit hett.. en smutsig, vältränad man som leker med elden.,,,meee like!

E tillbaka på jobbet efter en HEL ledig vecka... helt okej=) håkke hade saknat mig , inte för att han direkt sa det högt.. men jag såg det på han.. :P Mötet om julen gick väl sådär... kom väl inte fram till så värst mkt.. bara det att natten på Juldan måste bort... frågan är bara hur!! det måste fixa sig!

Dags för lite How I met your mother...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback