tvääätt

Min älskade ida är nu tillbaka i vardagen i Götet.. men snart e du hemma igen å då är det bara att börja ladda inför resan! Det börjar dra ihop sig.. 82 dagar kvar tills vi åker...=)

Slutade halv elva imorse, så jag drog direkt till friskvårds å körde kombi... ap-jobbigt VERKLIGEN... handleden gör ont igen och jag tror jag måste kolla upp den? Kan ju vara något fel.,.... aja jag måste verkligen tvätta idag.... tvättkorgen har sedan några dagar tillbaka svämmat över och det blir ju inte mindre tvätt ju längre man väntar...! Missionlaundry

aja ska göra något annat

Kommentarer
Postat av: ida

mmm I´m back but I miss you up theeree!!!

brb som ja brukar säga =)

varför svara du inte idag?

2008-11-12 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback