Den längsta lördagen i hela mitt liv punkt

FY F*TTA så jäkla tråkig kväll jag har ! Segaste på länge.. jag brukar tycka att lördagarna går bra att jobba...men nja..inte idag...huvudet värker samt ryggen, det är snooker på tv och jag har ingen vettig film att se på datorn... jag har inte gjort ett enda ryck ikväll...hade tänkt färdeställa fotoalbumet vilket jag EJ har... nej.. inte en bra lördag...... Jag försöker även tänka positiva tankar.. inte bli en bitterfitta och inte tappa humöret.... jag vet inte varför, men på senaste tiden har jag varit hemskt lättretlig av mig....tur att ida fanns på msn just den sekund jag behövde henne... fick avreagera mig sen var det bra... bra ett tag iaf... =) Ne ska sluta upp med detta

Andrej har dock varit jätte duktig idag.. han har storstädat hela lägenheten, bytt plats på platt-tvn i sovrummet med the fat one i vardagsrummet.. blev säkert jätte fint! Blir dock ännu bättre då det blir ny soffa å ny STOR tv  =)

Helgen i Åre kommer bli helt underbar... efter 10 h i buss och tåg förväntar jag mig en god middag, gärna tillaga av den välkände kocken Lukas :P sen tycker jag att vi bara myyyser, under lördagen hoppas jag att man får se lite av byn( det e ju trots allt en by, inte en stad, en by) kanske ta en sväng förbi bolaget(?) för vem vet, det kanske vankas fest.... söndag kan vi göööra vad som helst... drick en pelare måla.. se film.. vem vet??..... måndag beger jag mig hemåt igen.... ska åka via östersund..... å vem vet.. kanske stöter man på Josef( han lät då peppad på msn )... skulle iaf vara trevligt! var ju ett tag sen!
Aja den som lever får se =) men visst låter det trevligt?

aja snart e det sängen som gäller... Håkke ska bara i säng sen blire godnatt för Fröken Wahlberg.... ett godartat försök iallafall!


En liten Cp-Ingu




å en liten Söt Erro!

Kommentarer
Postat av: erro

gillar din plan gumman..:) en pelare måla..haha de var länge sen de!!

å vad är det med dig och den dr bilden på mig?? den är fruktansvärt ful..haha

2008-11-17 @ 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback