Phone five!

Idag har jag haft prov...uppenbarligen kan man ställa en hel del teorifrågor på ett datakunskap prov! Men jag tror att jag hade rätt på dom flesta iaf..uppgifterna klarade jag då galant! :P göött!
Efter det drog jag på edda och simmade ...3000m blev det ungefär.. jag är klan som lyckligast när jag är befinner mig i plåtbaljan med lite silikon på skallen och min gamla träningsbaddräkt, som trots fem år på nacken är i fantastisk form ! =) Som jag då ! :P

Handleden gör förfärligt ont.. och jag börjar bli lite orolig... smärtan har börjat vandra uppåt mot tummen och den värker bara när den är helt stilla... iiicke lov..... Har dock fått en tid hos doktorn, samtidigt då vi ska snacka om resan å vad jag behöver ta för grejs så jag inte blir suuuk! DEN 8 DECEMBER FICK JAG TID.... men men.. blir det värre må jag ju fan ringa nån annan...

Just nu sitter jag i väntans tider.... toobie-boy ska höra av sig efter sin träning å tränarmöter på ladan...vi ska nog leka... om det iten blir för sent! g a h !

Vill förövrigt bara påminna alla om att det e bara 2 månader kvar tills min födelsedag! =)23 bast....jag valde att bli ung nästa år... 23 år det e ju fan helt sjukt...kanske e på tiden att göra någonting snart ! =) Man vill ju bli nått vettigt när man blir stor...som SElin, som har pluggat klart å skaffat jobb! GE MIG!


Tittade igenom thailandskorten igår... Hittade en vit andré =) söööta gubbe!


Phone five!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback