95

Jag hade som sagt en jätte bra dag igår, trots tjafset om julen. Dagen började med att jag och Elin tog en lång och skön prommis i det svala vädret!
Vi hamnade tillslut hemma hos elin, vi såg Sex and the city filmen.. även snuttar ur Mamma Mia... satt och diggade mohaha...
Vi kom även på att det är oootroligt ball att kolla gamla blogg inlägg.. vi satt och kikade på både mina och hennes.. hennes var mkt roligare! haha , men det är skoj att kolla tillbaka.. på två år har det hänt en hel del faktistk!!

aja.. igår kväll blev det "simträning" med SElin .. vi simmade på rätt bra faktiskt., ungefär en timme orkade vi simma.. stefan tyckte att jag simmade bättre nu än när jag var seriös.. skön kille haha... André och några kom och badade efter ett tag så vi umgicks med dom en stund efter "träningspasset", men man blir ju så jäkla trött så ¨vi gick och bytte om före.. vi orkade ej vänta =)  Men det var nice! =) måå börja simma mer....ändå LÄTT den bästa träningen.. och den roligaste! =)

Idag har jag inte gjort så mkt .. tvättat tre tvättar, städat IGEN, pratat med eva och nu är det bestämt.. jag ska till umeå i helgen.., wie=) Men på fredag är jag din SElin :P

95 dagar kvar... lika länge som mitt nya liv ska vara =) haha på måndag ida... då gäller det på riktigt!

Nu ska jag leka med min nya kamera.. mååå ju lära mig hur den fungerar! =)




Min söta snerro! hahaha

Kommentarer
Postat av: erro

haha din jävel som missbruka mina värsa kort stunder... !!

2008-10-31 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback