Bajs

tjejer är fan bajs!! även jag.. alla tjejer är fan bajs! varför ska man göra allt så komplicerat ? man säger fel saker till fel tjejer och det blir ett jävla liv.. alla saker ska man nog hålla för sig själv och verkligen inte tänka högt om.. jag vet att man ska säga saker direkt till personen.. men ack.....  det är inte alltid så enkelt när man är TJEJ och komplicerad. känns rätt ball nu förövrigt..... vissa händelser har mer fakta bakom sig.. saker som jag helst inte vill gå in på... och då går automatiskt  känslor och ilska ut på andra personer som är "mindre viktiga" i de känslomässliga relationerna... så är det bara..
angående julen så kommer jag föreslå att alla får väl jobba som vi jobbar, bli väl lättast så.. inge kommer ändå att vilja jobba min natt under juldagen..

aja...  ber om ursäkt iaf. dåligt gjort.. menmen

en dålig start på veckan slutar uppenbarligen med en lika dålig, morgondagen kommer nog bli rolig, får vi hoppas.. men sen börjar jobbet om igen på måndag. PUNKT



längtar till den 2 februari!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: s-lida

Babbe... man ska inte bry sig så hårt om allt. Nu släpper vi det och går vidare. En ny dag imorogn o du kommer ha sååå kul i umeå!

Själv ska ja ha en nykter helg, sådeså! =)

2 feeeeeb e kiing! Loove

2008-10-31 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback