Bitterfitta och Fiffi Fis

höll just på att somna då jag fick en sms av Ida, "Läs min blogg". självklart gick jag in på bloggen och fick läsa en hel del roliga saker! =) Söta gumma... hoppas du haft en trevlig kvääll trots allt!
Just nu ligger jag småskrattar för mig själv, får inte väcka chipsmannen...haha...! Ida skrev världens roligaste kommentarer på mitt förra inlägg... jag dööör verkligen...

((Måste prata klart med kvinnan på msn :P))

Blir inge umeå nästa helg =( tråkigt.. vet dock om en person som ska komma hem.. i smyyyg=) wiie! Men vi hinner ju träffas efter helgen!
Ändå trist att det inte blir nån tripp, kanske får styra upp en tripp mer söder ut?? tåls att tänka på... må även kollas upp vad det kostar osv osv osv =)
Fick iaf en bra lön så jag har kanske råd hahaha-..


Puss på ida å Fiffi som tydligen har släppt en fiiiiii......s ;)haha


helle, jag ringer imorgon.. wie


Kommentarer
Postat av: fisen i rymden

HAHAH bästa inlägget hitttils!! :D meee like!!! hahahahaha fisfiffi ska vi nu mera kalla henne!! 1;) <kom till götet nu medsamma, imrogon äre storfest! PÖCCC

2008-10-25 @ 00:36:42
Postat av: Fia

Men vad i hela!!!

djungeltelegrafen är igång, lägg ner!!

2008-10-25 @ 00:36:42
Postat av: apan i djungeln

ooojaaa, djungeln är inte så tät som ni tror ;)

2008-10-25 @ 00:37:23
Postat av: jojje

när du säger söderut, hur långt söderut har du tänkt;)???puss

2008-10-25 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback