DÄK

Hur ska jag göra riktigt? Umeå är tillbaka på kartan och jag vette klan huur jag ska kunna bestämma mig.. efter helgen bestämde jag mig för att lägga det på hyllan och ha en lugn helg här hemma... men nu efter ett långt samtal med eva , så känns det 50/50... vore jävligt skoja tt hälsa på både hon och tobbe-gubben... men samtidigt skulle det va skönt att få en nykter och lugn helg... har mkt planerat helgerna framöver.. så det skulle inte skada!
Det tåls att tänka på...

annars då... jaa idag har jag iaf storstädat, det blev jätte fint =) Jag har även varit och kört step-muskel.. det är klan kuung!

gaaaaaaaah jag vill på ikea nästa fredag.! jag måste bara få maja att vilja jobba igen passet vi bytte för några vefckor sen.. det är typ den enda fredagen som duger.. må må må

nee nu ska jag prata skit med fiiffi och ida:P

DÄK

97 dagar kvar moohahah... fatta ida ! Vi kommer virra bort oss, eller bli uppäten av en haj!


Kommentarer
Postat av: bitterfitta

HAHAHHAAA varför hade ja inte läst detta?! hAHA DU ÄR KIIING

2008-10-27 @ 20:59:08
Postat av: Fia

DÄK! se till att inte bli uppätna av en haj, vore lite trist

2008-10-27 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback