Fredag

symbolmysteriet är löst!!
Jag var alldels nyss på lunch med tobie och eftersom han är en fd telia arbetare , visste han direkt vad "felet" var...
Jag hade tydligen lyckas pilla på nån knapp som var profilbyte.. jag hade bytt till en profil som heter Arbete eller nå sånt! =) Men då vet jag det iaf .. hehe!

Gruvar mig inför kvällen.... elin informerade mig om  att Chipsmannen har köpt mer DIPP.. jag tror seriöst att jag dör....jag vill verkligen inte......!! Men någon kväll nu under helgen är det dags, så antigen faller lotten på  mig eller maja...
jag måste även lyckas övertala honom att skippa prommisen imorgon,... annars jobbar jag ju  hela jäkla helgen!! men det ska nog gå...:P

Får se vad som sker imorgon... hade helst bara tagit det lugnt! men vi får se =)

aja....nu ska jag göra nått annat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback