LAX

Idag har det inte hänt så mkt, jag har polisanmält kameran nu iaf.. pappa kom förbi på förmiddan och lämnade mitt kvitto så jag passade på att bjuda han på frulle=) Efter det blev det träning...power och spinning! Jag blev dock helt slutkörd och somnade i 1,5 när jag kommit hem ! =) Nu är jag på jobbet som vanligt.. Chipsmannen ska äta lax idag.. finns det nå värre! Hatar att laga till den där jävla laxen, pressa potatisen och allt det andra... varför idag?? WHYY

Alla tjejer har fått ledig på lördag iaf! Och  nu är det bara att börja ladda =))         T O K  LA D D A!! heeelt galet!
Men det är några dagar kvar.. bli rnice att träffa elin i helgen oxå! Länge sen sist=)

Aja dags för bajs lax


Kommentarer
Postat av: 124

lax, pressad potatis, sallad, 3 vita runda mackor med smör, remoladsås.. glömt nå? ;)

2008-10-01 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback