Little Athol

okej ida jag har varit sämst. men jag har haft så ont i min handled:P

I tisdags då jag var på jobbet såg jag man of honor en mkt bra film må jag säga.. en sån där riktigt tjejfilm, och sånna får jag bara se när jag är själv =)
Helt klart det ballaste klippet från filmen är när dom befinner sig i skottland och träffar karlns släkt... haha jag kunde inte sluta skratta.. håkon frågade flera gånger vad som var så roligt, men de är så svårt att beskriva, det måste ses! haha =) Iaf när mostern säger " little ATHOL" och det låter som hon säger little ashole, så dör jag verkligen ! =) Måste ses .

Igår hade jag en mkt aktiv dag och kväll.. dagen bestod av träning, lunch med mor och far, plus att jag passade på att handla när jag lix åkte med dom. På kvällen blev det gooo math, sen städ tvätt å bara massa don.. hann även se nån fattig film på 6:an, som tyyp var bra, men ändå ruggit fattig.
Jag hann även bli ruggit uppjagad över att jag hade en jätte jätte gulligt liten gris som var å jävlades med mig hela kvällen:P , men på ett roligt sätt som tur var! Men ändå, jag pallar inte med att busa heeeeela tiden!! no no

Idag hade jag tänkt gå och simma... men nee ingo sov för länge! pallar inte att stressa.. men jag tror att jag ska simma imorgon isället... det är sååå gött! Fast vette klannär jag ska hinna, haha... kombi på lunchen sen, mat med emma..hrm,, aja jag löser det där!

Ihelgen är jag och andré hel lediga tillsammans! det är klan inte vanligt.. det brukar alltid vara nått... så vi ska göra massa roliga saker!

Aja nu ska jag se om det finns nå me skoj att ladda hem så jag har nått att göra ikväll, har dock börjat läsa en bok som jag hittade på jobbet.. må kanske läsa ut den ikväll,,, vi får la se!

förresten är det någon som kan styra upp min design.. jag minns fan inte hur man gjorde hahah,.. men jag har kommit o på att den ser förjävlig ut mohaha

109 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: fisen eriksson

oooh riktigt långt inlägg, not bad! =)

Jag ska ta o skriva lite nu också för ovanlighetens skull :P Ha ha.

Sluta träna ihjäl dig babe! Pöxxx

2008-10-16 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback