muuums

Friterade snickers måste ju vara det senaste!! Sitter och ser Generation fett... men alltså det är inte okej.. håkke skulle dö om han såg det! haha .. Tacka gudarna att man inte bor där...

Sitter och pratar med min underbara uppblåsbara RESKOMPIS hehe... snart må vi boka flyg till stockholm.... det suger att det går så dåligt med flyg på lördagar upp hit till skelletown..  men till umeå och luleå går det.. och det funkar ju nästan lika bra.. bara att styra upp någon som hämtar oss! =) Tur att jag har en underbar pojkvän som säkert ställer upp pch hämtar oss:P

imorgon blir en fullspäckad dag.. först samtal med chefen, efter det hade jag tänkt spinna och sen skola.. efter det blire häng med belin.. efter det hade jag tänkt dra ett tränignspass igen.. om jag orkar =) sen vill jag se hockey.. men får la se ...kommer nog vara helt död, så det kanske elika bra att jag stannar hemma och bara myser =)

aja ska kolla vidare nu!

Kommentarer
Postat av: uppblåst ida

thaaats me babbbeee

2008-10-22 @ 22:14:57
Postat av: Jojje

friterade snickers, u have gotta be kidding me... fy faaan så vidrigt... när ska dom lanseras eller ifnns dom redan ute i affärerna? ;)

2008-10-23 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback