Namnsdag!

idag har jag namnsdag=)

Blev så att jag jobbade natt igår oxå.. maja ville byta.. å varför inte.. värt att ha pass innestående! =) frågan är bara när jag ska be henne att jobba ?.. kanske får bli i februari, så jag får lite lön i mars? hrm det är en plan!

Igår kvllä blev det massa spel med snerro, jag var KUNG haha eller ?=) Helt sjukt vad jag längtar tillbaka vännen...nå va allt mkt bättre förr??

Dagens väder suger balle....tycker inte om regn..då får det hellre snöa.. ..men men,

vad har jag för planer idag då.. hrm.. ja ska först på skolan.. sen blir det nog hem om man inte orkar ner på stan.. jag vette klan om jag sk träna nått idag. halsen gör så förbaskat ont! Vill inte bli mer sjuk-.. men vi får se hur jag känner mig ikväll! Det är ju även hockey.. hade varit skoj att se den någerst=)

Pratade med jojja igår.. äckligt att du ska möta upp oss? Hoppas att det blir så=) får ta å planera när du kommer hem! =)
Scannade in en hel del kort igår när jag var hos mor å far! Mååå scanna in mer sen..



Två rätt nya tjejer =) hahah


BAJBAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback