Ny kamera

Vilken knäpp natt, jag måste sluta drömma. Inatt var jag FBI agent .. inte okej.. fast samtidigt lite roligt!!

Igår blev det hockey hos bönan och sara..aik söööög! Tur att det var trevligt trots det. Vad jagär mest impad över är att Olivia kom ihåg att jag hade en bild på en "vovvov" på mobilen! ofta? haha.. så hon tog mobilen hur min ficka och sa"vovvov" så jag bläddrade fram bilden på Novak och hon blev jätte glad!! Söta flicka!

annars då.. jag är som sagt ledig i veckan.... imorse vaknade jag halv åtta och har legat i sängen tills nu.. eller ligger här fortfarande , men funderar starkt på att stiga upp, koka en gröt å fara på spinningen...men vi får se =) Blir faktiskt att simma ikväll oxå! wiie.det blir skoj ! =) Men vad ska jag och Belin hitta på idag då? Kanske stan eller prommis eller va ska vii görat? må kanske slå na en pling å höra!

Jag är fortfarande kluven över hur jag ska göra  i helgen... om jag ska stanna hemma och ta det lugnt, eller om jag ska åka till umeå...fan ett svårt val haha... kommer säkert bli jätte skoj.. men men men..  Jag har någon dag på mig iaf.

Igår köpte jag en ny kamera! Det blev en olympus eller vad klan det var för märke.. man kan bada med den, tappa ner den från 1,5 m utan att den ska ta skada.. den tål även att en 100 kg klump sätter sig på den ! Mkt bra köp.. fick den till ett bra pris, plus försäkring och minneskort som bara det kostade300 tro jag? Så jag är nöjd =)
Nu ska det tas kort i utlandet! haha äckligt med undervattenbilder!!

jag blir så fruktansvärt jävla FITT less! Jag säger fan upp mig.. jag tål inte tjafs å tjafs å åter tjafs... när man väl har bytt å allt känns bra då ska det inte firas nån jul borta å hela julschemat måste göras om!!! förra julen jobabde jag DEN julafton, DEN ANNANDAN!! JAg sa inte ett jävla pip utan jobbade på som vanligt... finns fan ingen jävla rättvisa, nu ska jag (som det är på schemat )jobba EN dagen för jul, EN JUldan.. jag vill vara ledig lika mkt som alla andra.... denna jul vill jag vara ledig juldan, alla är hemma från skola och utlandet ,  man ska träffa släkt ja det är typ den enda dan man kan träffa alla..kul....ja vi får väl se vad som sägs på mötet.... känner bara att jag blir så leess... synd bara att man inte är rik som ett troll så man kan ge bort passen... men jag må ju ha pengar oxå... resan öär ju inte billig.. aja tycker inte om när det blir så här =(........... Jävligt tur att jag är ledig i veckan.. Nu ska jag ringa Elin och höra vad hon vill hitta på.. jag måste göra nå skoj !


bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback