Piff med en pelare mooola!

hahah vilken härlig dag!
Jag har letat efter gamla simbilder.. fyy klan så jäkla skoj det har varit. tog faktistk mer kort än vad jag trodde =)
Hittade kort från båstad-99, Ickan och Piffe, tillsammans med en massa moola( uttalas MÅÅÅLA). haha Ickan .. kallades du verkligen det gumman?
Fann även kort från italien och cypern lägret.. haha vi var inte stora, men desto biffigare och jävligt jävligt smala =) det var tider det!
Jag längtar tillbaka till dom där åren.. vi hade så fruktansvärt skoj! Varje dag hela veckan.. måndag -fredag var det slit i vår gamla plåtbalja, på helgerna var det tävling land och rike runt, vi färdades ofta med " den gula faran" haha..! Är det ingen som har kort på den ?? =)
Stefans present kommer bli kanon, sen är det bara att börja med nooonas present...vad klan ska man hitta på till honom då?
aja här kommer lite gamla godingar sen förr!


 
Båstad kort=)

     Italien lägret=)Eva och jag hade bästa platserna!
   Jag å snerro tog kort på snyggingar under SM-99, det var bättre förr =)haha  USM Lindköping 99 =)
  Träningsläger i Älvdalen, vi gjorde en egen dans hahah
 Glass i Linköping 2002 (usm)
Italienlägret-98??

Orkar inte ladda upp fler=) men skoj var det iaf!

Kommentarer
Postat av: ickan..??

haha kommer inte ihåg de smeknamnet..=) Men vilka bilder, jag dör...:) måste få se alla andra oxå,...haha vi var inte stora!!

2008-10-08 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback