SElin BElin HElin KElin mohaha

Längtar tills det blir kväll.. jag ska bara mys hos elin och mange ikväll! blir nice! Imorgon drar jag till umeå.. bussen går vid åtta tro jag ? så man får vara uppe med tuppen imorgon me!! Imorse steg jag upp halv sju, trots att jag var ledig. Åkte och tränade sen hem igen.. skönt att träna så tidigt på morgonen, för då har man kvar heela dagen till att göra annat! =) I

Nu ska vi äta mysmiddag.. det behövs känner jag...patchew tar en powernap för att orka jobba ikväll oxå! Duktiga gubbe=) Du ska få nå fint av mig när jag okmmer hem :P

JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR PRÖVA MIN NYA KAMERA wiieho.. jag vill ta undervattensbilder ! =)

puss på ida som snart e hemma! då äre tjeeejferre här kanske? eller hos  SElin tycker  tycker jag mohaha

grattis babe i förskott!! =) Får fira dig nästa helg istället=)love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback