Snerro

Jag hade så fruktansvärt skoj igår att det är inte klokt=)
Att få hänga men elin var otroligt ball.. älskar tjejfester.. =) Vi var väl ca 10-15 brudar hos lovisa, kuung.. synd bara att kvällen gick så himla fort!
Det där samtalet dock.. samtalet som kanske var värt det men ändå jobbigt... jaa.. vad ska man säga.. jag tro  nog ändå att det var värt den vännen? Det enda man kan göra är att försöka glömma och sen gå vidare! puss på dig!

...

haha ida eriksson.. fylleblogg är det bästa.. sluta ta bort.. me don´t like

snart ska jag terra snerro


jag jobbar ju även idag... just nuy vill jag dö.. men  när jag vaknade mådde jag bra.. pallla...jobbar bara till ett sen komme sussie.. ändå vart det... skönt attt börja ett nä'sta söndag.-.

nu ska jag gå och dö ett tag BAJBAJBAJBAJ jag gillar äppelpaj

Kommentarer
Postat av: erro

din lilla fis du lyckades faktiskt skicka messet innan jag öppnat ögonen imorse.. Grrrrrr!!

men om 2 veckor så får du igen...hahahahha

2008-10-19 @ 20:10:37
Postat av: erro igen

när ska du fixa min blogg då;) puss

2008-10-19 @ 20:11:35
Postat av: äppleppaaaj

i götet säger som äpplepaj ist för äppelpaj. Byter plats så e:et och l:et, vilket är lite konsitgt. måste nog skriva en blogg om det.

Ne, det jag egentligen skulle säga var att jag vill ha ett nytt inlägg!

2008-10-21 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback