tjooollahopps

helgen har varit kung=) på fredan var det inflyttningfest, fast det inte var det enligt sara, hos just bönan, sara och olivia! =)
Söta unge ... jag ska ta med dig hem nästa gång!
Det blev en jätte trevligt kväll med lekar uppstyrda av frede.. myye bra.. samhälls laget vann... och där var självklart jag
med :P haha nee vi var verkligen king! Ingen riktigt trodde att vi kunde vara så bra som vi var.. men det var vi!
Lördagen bestod av jobb.. jag mådde dock apa , trots att jag var så gott som nykter när jat var hemma och inte alls drack mkt under kvällen..så blev jag bakis.. jagär sämst haha.. ¨Håkke var rätt SNÄLL oxå... " du ser då inge fräsch ut idag" haha du ska ner chipsmannen!


Igår vad jag på edda och kollade lite simning=) Träffade Rosse, Steve såklart, och även Dennis! Inte igår kan jag gode lova=)
Dennis har klan barn och är tränare nu för östersund.. kul att träffas =) Nästa årblir det klan ett veteranlag? haha iallafall om jga å rosse får bestämma.. vore ändå ball!
Efter det blev he gooo math på mobacken.. mums...! Sen blev det tråkigt städ, och faktiskt lite ommöblering .. kiiing!

aja nu ska jag bli frisk så jag kan träna nått i veckan! hatar att vara hemma och vara lat! Vill ut å röra på flärret haha..

nu e det pepp med ida om resan!

tjoolllahopps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback