Tuffingo!!

Nu du Ida Eriksson.. det är dags nu... eller inte nu .. men om 103 dagar beger vi oss äntligen ut i (STORA) vida världen! =) G A L E T!
DEn är klan kvar lika många dagar som vi kommer att vara borta.. alltså hela 103 dagar! =) Kommer bli kanon!
Pratade med jojja igår och det är inte helt omöjligt att lilltjoppa kommer och möter upp oss under resan.. hennes datum som hon kunde sög dock ..hehe.,..så den enda möjligheten är att hon kommer och möter upp oss i bangkok innan vi drar ut på kambodja trippen... jag hoppas att du vill gums! verkligen! men som sagt du får översätta vad som stod i mailet.. jag och ida fattade rätt mkt.. ej så snygga! =)
Det är klan många som är sugna att hokka upp med oss under resans gång.... måste skynda på andrej nu med bokningen till malaysia.. kul det blir annars!! gah!

Igår var jag och andré och stoooorhandlade , sen blev det städ .. vi var dock inte så snabba.. vi åkte från maxi halv nio  och började efter det städa och dona ! haha men fint blev det ! Har många idéer  nu om hur  vi ska förnya lägenheten! kommer bli bja men lite nytt!

Elin och zandra har köpt en ny soffa.. blev typ ruggit sugen på att köra en "copycat" och köpa en likadan! Men vi får la se... har inte så mkt pengar över nu, när det mesta går till resan.. men men! man får avvara nå annat..!

Sen kom jag och hanna på idag att vi ska börja köpa trisslotter.. det är klan vår tur nu att stå där på nyhetsmorgon och skrapa triss! jag vill ha 50 000 i månaden i 25 år PEACE

Ikväll blire mysmiddag med mor , hon kommer på besök=)

Fika imorgon BELIN!Nu ska jag gå och jobba.... PARANOID CHIPSMANNEN har satt igång mohaha

pusss

Kommentarer
Postat av: Jojja

chabbooon vi måste verkligen styra ihop detta på nåe vis, vore så kul att få resa runt med er!!!

2008-10-22 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback