Min söta snerro

Försov oss imorse.. jag försov mig till träningen och andré till jobbet=) som vanligt då haha. patchew är inte het att komma i tid!! =)

Igår hade vi prov.. tror faktistk starkt på ett mvg =) Var inte så svårt.. så vi må ju hoppas ! =) Jag köpte även en ny dataväska igår! Den e verkligen jätte fín! =) Då slipper jag använda andrés jämt.

Snerro, erro, snerta.. kärt barn har många namn=) Min söta gumma.. tack så mkt för armbandet! verkligen jätte fint =)) du är för gullig!! pusspuss på dig tjoppa!

ikväll blir det god math. vi ska bjuda mor och far på middag! blir trevligt.. efter det får vi se vad man hittar på.. elin e ju hemma,,, kanske mys med henne?=).. eller kanske bio eller nå annat som inte e så krävande:P

PFERRE wiiiehooo.. men sussie duuu må ju få dig ut!RIIIING IDAG! vägrar gå ut på nå bajs ballen eller nå olles:P

122 dagar kvar

annars vette fan vad jag tycker och tänker om nånting just nu!.. jag är såå less att jobba idag...mkt som är så irriterande.. tur som klan att jag slutar snart... längtar dock tills imorgon.
annars så kan jag inte mer än att räkna ner ... den 2 februari kunde inte ha varit mer efterlängtad..... längtar efter er söta vänner.. varför bor ni inte här, jag e ju här!

en tanke skänker jag till ida som ligger och är bakis EN FREDAG! :P


Kommentarer
Postat av: bakistjejen

tackför tanken babe.. ja ska snart dra mig ut sängen.. snart.. jobbar kväll ikvälll:/

2008-10-03 @ 13:48:04
Postat av: erro

hoppas det passade damen:)

Jag längtar oxå till 2:a februari för då firar vi 1.5 år.. så vet inte om de är ok att du åker ännu längre ifrån mig en sån dag???:(

2008-10-03 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback