98 dagar kvar

Har just sett klart aa, och jag kan fortfarande inte förstå huuur jag kunde fast i denna B-iga serien! haha... brist på annat kanske?
Jag kan nämnligen inte ladda ner saker när jag är på jobbet...men imorgon när jag kommer hem vet jag exakt vad jag ska göra... ladda ner resten av säsongerna av how I met your mother, en kanon serie verkligen.. !
DÅ VET NI

Om två veckor kanske vi drar till happis för att gå på Ikea! Äääckligt.. vi har bara tre saker vi ska köpa, haha.. ska väl försöka att inte handla så mkt "onödigt "hehe.. Men jag längtar.. blir skönt att få slänga ut den gamla tvbänken, kul med nytt=) sen bara ny soffa och matta( trots att vi nyss köpt en fin matta så kommer den tyvärr inte att pass :P ) så äre bra för nu tror jag... sovrummet får se ut som det gör ett tag till.. andrej får ta tag i det när han bli arbetslös kanske hehe...just nu är det minst prioriterat.

Har dock kollat över ekonomin och det blir ingen tripp till helgen....men om några helger ska jag äntligen åka ner till min söta erro!! Suger dock att det är CP-LÅNGT och att det är  en CP-väg dit haha men det är de värt!! :P


veckan som  kommer ska bli en bra vecka har jag bestämt=) Jag ska börja mitt nya liv, I G E N, jag ska göra klart allt till stefans present, jag ska hem å mysa i bure en dag, leka med BELIN(SOM SKA HITTA PÅ NÅ BALL ATT GÖRA haha), möjligtvis en fika med helle? sen blir det bara att vara skulle jag tro, städa ska jag fan göra,, å tvätta. vara en liten hemmafru! :P

ALLT KÄNNS SÅ JÄKLA BRA JUST NU!  =)
Trots lite ångest från gårdagen....jag ville ju bara att nån skulle peppa upp andré att verkligen boka resan! haha.. jag var säkert aaasjobbig igår... men den bjuder jag på ! =)

Peace in the middle-east.......God Natt,....


98 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: i d a

nono min I-star e adrig jobbigt :-)

2008-10-27 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback