Chips och dipp

Har sålt lite grejer från mitt gamla rum, mor och far stod som köpare och jag fick väl en rätt bra deal!  Rätt skönt att bli av med lite "skrot" som jag ändå aldrig mer kommer att använda.. det kommer passa bättre i deras nya "gästrum".. ! Jag har iaf pengar över nu till att köpa en ny kamera, fan fan fan säger jag bara.. så onödigt att jag blev av med min gamla.. om det inte hade hänt hade jag lagt pengarna på nå mer roligt... men men.. får se vad det blir för nån.. hade kikat pånån för några veckor sen.. men jag har hittat en nu som är vattentät, den tål att man tappar ner den från 2 m höjd, den tål även tryck på 100 pannor! Typ värt... eftersom den måå ju tåla en hel del med tanke på att jag å ida sak vara ute å resa med stackarn i 3.5 månad och den lär ju vara med om både ett och annat..hahah.. nee vi får se.. minf örra klarade ändå en månad i thai.. vilket jag aldrig trodde...hheh.. men då var andré med och han har en god hand med kameror och annan elektronik =)
Jag hittar nog någon jag vill ha.. orkar inte stressa bara =)

Idag var det maxi som gällde och jag trodde inte mina ögon när Chipsmannen svängde in bland hans paradis, Chipsavdelningen, trodde att det var ett dåligt skämt, men ack där hade jag fel... chips, creme fraiche och en påse dipp blev det.... magen vred sig av ångest och jag tänkte " Jag tar livet av mig om det är chipskväll ikväll!!"  Jag hade fel.. TAAACK.. jag var inte redo för en chipskväll.. sorry... tycker dock synd om "helgpersonalen".... Goood LUCK!


Jag längtar tills jag får lära mig surfa!

Peace in the Middle-East*

Kommentarer
Postat av: chipsdrottning lider med

HAHA alltså jag dör faktiskt på riktigt!! Jag känner ångesten när jag jobbade och han var inne på "fel" avdelningar! o jisses vad jag inte saaknar det. hoho.

Fast mkt annat saknar jag!

2008-10-16 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback