Nykär:P

Igår var jag och andré och kollade på en  ny soffa... hittade faktistk en på mio som var exakt som vi ville ha den ! kostar kring 10 000, så den ligger ju i rätt kurs! Blir inte så mkt att lägga ut eftersom andré lär ju få kring 8 för sin så =) LÄngtar tills vi får åka och köpa den !=)
Kvällen började med mysmiddag med elin och mange.. mkt nice =) efter det blev he lite fest..jag drog till  moa på tjejfest och det var verkligen jätte trevligt! Söta helle är ju hemma och det är ju alltid lika trevligt! Blev dock lite full haha.. så jag tror att hon rog hem rätt tidigt? Tappade iaf bort henne..
annars var det väl sådär ute, kul att hänga med josse som heeela tiden sa "Du har verkligen världens bästa kille, han är så fin ..osv osv" så jag sträckte på mig och sa" Jag vet, han är verkligen den bästa" .. hehe söta gubbe!

Tacka gudarna att jag började kl 13 idag... hade verkligen inte pallat att börja nio=) MKT BRA BYTE

aja nu är det dags fför chips och dipp..plus att karn ska se snooker.... jag längtar till imorgon, d´å börjar min ledigvecka och jag ska bara roliga och vettiga grejer=)

JAG ÄR NYKÄR, IGEN!

Puss på patchew!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback