Klamydiapool och bitterf*tta är två bra ord

Om jag skulle beskriva min dag, mitt humör och mina tankar under dagen som gått så skulle jag beskriva allt med ett ord BERG-OCH-DAL BANA.  Ena stunden känns det som att DAGEN som började så bra, kunde väl ändå fortsätta på samma sätt?.. att ens känslor under en och samma dag kan vara postivia och fyllda med glädje, ack vad jag hade fel... även att ens dåliga tankar kommer och går.. exakt som dom vill utan att man ens har bett om det..
Denna dag har verkligen varit den sämsta på länge.. dock med sina positiva toppar, men med tok för många dalar.......jag kan inte komma på många saker som jag ser framemot just nu... det enda jag ser framemot är vår resa, som kommer gör såå jäkla gott för mig... tre månader kvar tills vi står där redo att bege oss ut i världen... tre månader kvar på jobbet och tre månader kvar i skellhell.......

Frågan är bara om jag vill tillbaka till vardagen när jag väl e hemma igen efter 3½ månad i utlandet..?
PÅ ett sätt känns det skönt att veta att man har jobb när man kommer tillbaka.. att man kommer ha ett skönt sommarjobb.. men samtidigt inte.. vore skoj att testa på något annat.. någon annan inriktning.. men vad klan ska man jobba med? jag har verkligen ingen aning om vad jag vill prova på...

Pratade just med Embla... vilket livsnjutare!! Hon skaffar härliga jobb.. utmanade jobb som kräver lite hårda tag och att man vågar ta för sig!! Jag unnar dig allt detta  älskade vän! Tänk bara hur livet skulle ha sett ut om jag hade följt med dig den hösten.. hade jag bott kvar i oslo då? tillsammans med dig ? haha.. galet att tänka på detta vis.. men jag kan inte låta bli!! Visst vill man ändå nå mer än det här? Bo kvar i skell.. skaffa kille, hamna inom vården och bara "fastna" här , utan att göra något spännade med ens liv?
Jag är bar 22 år, fine jag är rätt ung.. men ändå... jag vill samtidigt hinna med att skaffa mig en utbildning.. skaffa barn innan jag är för GAMMAL... vilka i-landsproblem man har....... vi har det inte enkelt..

och erica bara så du vet " jag är inte bitter" =)

haha ett gott skratt har dock aldrig skadat.. sitter och kollar elins gamla pixbox bilder...haha va hände på napa...



Snaggg!! men jäkligt blond! me like



efter ett bad i "klamydiapoolen".. en munter ingo hahaha

aja..

imorgon blir en bra dag.. den lär då knappast bli sämre!

Peace in the middle-east


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback