valross

haha jag tycker att vi ska börja sälja det jojje?=)haha  det kommer att bli en stoooor FAT hitt tro jag :P

aja vilken dag då.... vaknade klockan åtta imorse.. hade stora problem att få mig upp ur sängen.. men tillslut fick jag mig upp och insåg då att jag sovit lite väl länge.. fick stressa en aning, jag skulle nämligen på medarbetarsamtal med chefen och jga hade verkligen inte tid att kommer försent... vi satt och pratade i ca 1½ timme.. faktistk ett rätt givande samtal, igår kväll satt jag och dömde ut det totalt.. men nu i efterhand kan jag tycka att det är en bra grej att ha... fick mkt mer sagt än vad jag trodde.. saker jag verkligen inte skulle ha tänkt på annars..så det känns bra, fick bra omdöme oxå =) Så jag sträckte på mig och gick nöjd ut därifårn =) Efter det blev det spinning med emma.. ingen av oss var speciellt motiverade, men gjorde det bästa vi kunde...snabbt efter passet blev det att skynda sig till skolan där jag höll på att somna,, haha jag var såå jäkla trött alltså.. inte ätit lunch , och alla som känner mig väl vet att jag inte kan bete mig när jag inte fått maaatjh, som tur var att direkt efter skolan blev det fika med elin och kalina på LillaMarie.. varför är man aldrig där? världens mysigaste fik! måååste börja hänga där mer ! =) kiiiiing! =)
hrm,.. fick ett långt och efterlängtat snack med erica-gumman idag oxå.. mee like.. men att hon är tillsammans med en valross är fan inte okej :P haha! Snart ses vi babe! Då blir det mys och chill, å kanske lite viiine i Lilla Byn ÅÅÅÅREEE=) Längtar!

Dags att styra upp maaaaten... ikväll ska jag se serier och bara mysa.. jkag är sååå tlött! Om inte tobbe skulle komma förbi det vill säga.. =)

varför drömde jag att jag var med i Fångarna på fortet i natt...suspekt!

Jag ska börja lära mig "konstiga" ord....1 ord per dag kan man ju börja med?=) jag är så kass på ord att det är fan på tiden att man lär sig lite nya....


nu ska jag som sagt göra mat  SEE YAA



mee liiike... äre att bo så där på fiji?


Kommentarer
Postat av: slida

haha vad har du lärt dig för ord idag då?

Jag har lärt mig : morsk

Som tydligen betyder att man är uppkäftig eller kaxig. Haha. De sa en tant till mig när jag lagt mig i soffan och hon inte rymmdes, HAHA.

2008-10-23 @ 16:20:23
Postat av: slida 2

ääääckligt bild.. soon w´ll be there!

2008-10-23 @ 16:21:05
Postat av: Jennifer och Linnéa

Mysig bild!=)

Postat av: Jojje

äschlig bild kabbe... vill vill vill.. jag kan lära dej ett nytt franskt ord varje dag om du vill ;) om ett år kommer du faan att vara le roi en francais

2008-10-23 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback