Vilken helg =)

Vilken kanon helg ! =)
I fredags bjöd jag och patchew mor och far på middag..kreolskgryta med "potatisplättar"(haha eller vad klan man ska kalla dom). Efter det for jag till elin och mange.. gubben var så trött så han stannade hemma  å sov =)

Lördagen då.... det blev äntligen dags för personalfest! Laddade heeela dagen! På morgonen blev det spinning sen direkt te boooolaget och förbi ica för att säga hej till elin! Efter det såg jag andrej när han spelade innebandy, vann endast med 13-1! Efter det gjorde jag mig klar och begav mig till elin! Beställade pizza via internet , fyyndigt och skönt att få det hemkört=) Efter det börjades det stooordricka=) När klockan blev åtta var äntligen alla brudar samlade!! =) Sussie med sin spprrrit, vilken sjärna! =) Vi hade en jätte kul förfest med mkt tjejsnack å även en hel del jobb =) Väl ute på krogen gjorde vi faktiskt ett tappert försök att hålla ihop alla fem! haha men det gick ju som det gick.. jag maja och sussie var nog bäst ändå=) Och även hanna, en stor applåd till dig tjoppa som var ute enda till klockan halv två! :P
Mötte även upp BELIN =) Mysgumman , alltid lika kul! En toppen kväll iaf ! =) Väntar på bilder från hanna, det blir ball =)

I söndags blev det suringar på mobacken, farmor Ingrid var oxå med.. och det är alltid lika roligt ! =) Suringar må var den bästa bakismaten e v e r  ! =)  Vi var där nästan hela kvällen , så efter det blev det myskväll bara vi två  =) Inte dumt det!

MVG + på dataprovet iaf ! Känns ju gött! Nu är det bara två prov kvar skulle jag tro,,, hoppas det går lika bra på dom!

Ikväll körde jag och elin stepmuskel, det var fan skoj! För 4 år sen proivade jag jojje och elin på samma sak, var inte alls lika skoj då !!! Men jag tror faktiskt det blir nästa måndag oxå, kul med lite variation!!  Imorgon blir det cirkelträning på gymmet.. !

ajaja...! Nu ska jag se entourage eller nå annat trevligt =) Patchew e hos sara å fredde, å kommer inte hem föränn efter hans innebandy, som slutar nångång sent ikväll-.. så jag har eeen låång kväll framföär mig med bara BRA INGO SERIER! wiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback