BAJ BAJ BLÅBÄRSPAJ!

Chipsmannen skrämde just livet ur mig! Svårt att förklara för er som inte vet vem det är och vad han kan göra... men han skrämde mig och det  var inte nådigt...DET HÄR SKA HAN FÅ F-N FÖR mohahah :P

Annars då.. nee allt är inte riktigt okej.. och jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska bete mig eller vem jag ska säga allt till.. det går i vågor och ibland känns allt så jävla meningslöst.... komunicera vad fan e det !!?
Vad som känns kul är att Erica e "hemma" iaf... gratttis till flytten snuttan! Även att vi kommer allt närmare dagen då jag och ida ska boka vår resa och verkligen resa!! Kommer bli helt galet bra!

Imorgon blir det en fullspäckad dag med träning, tråkiga uppdrag på stan, prommis med elit sen Idol hos tobbegubben!
Vilken dag wiieeehoee.... ! =)
Måste aktivera mig på nått sätt.. så jag slipper tänka så jävla mkt ! Hatar att ha tid över att fundera över saker man inte kan göra någonting åt... eller viss saker kan jag ju faktiskt ordna upp.. men det e inte så lätt när man e två om vissa saker... gah..

En månad kvar till personalfest iaf! Kan inte mer än TOKLÄNGTA och snart är det dags att börja TOKPEPPA inför den stora dagen.. sussie som har tävling på dan :P ska styra upp och komma å heja ???.. sen blire tårta för födelsedagsbarnen och massa mintu/blåbärssoppa/grädde shots.. eller om det blir något nytt denna gång?=) KOmmer bli kanon iaf! Färgtema oxå..k A N S K E? men det är en god plan!!! Veckorna till dess blir fan rätt lugna skulle jag tro.. om inget riktigt ball dyker upp.. som ett efterlängtat besök från utlandet eller någe sånt! Den som lever får se.

Nu ska jag prata vidare med Ida om lite viktigare saker! BAJBAJ BLÅBÄRSPAJ!

Kommentarer
Postat av: just meee

loove. vi kmr ha såååå ql =)

2008-09-02 @ 23:11:07
Postat av: erro

när kommer du och hälsar på mig då???:)

Ring mig idag vettja... puss

2008-09-03 @ 09:16:21
Postat av: Tävlingstjuren

Ja ni måste komma och heja för jag och Fraggan ska rocka!! Vi ska ta revanch för helgens regnbågsfiasko!:D

2008-09-15 @ 09:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback