Bra på kartan!

Varför är jag sämst på kartan? Satt just och kollade vart Hawaii låg å inte fan låg det där jag ville att det skulle ligga.... hehe.. hade fan MVG i geografi på gymnasiet haha.. det e fan inte okej detta !! Ida hade verkligne rätt.. hawaii och new york kanske inte är den ultimata vägen att åka.. man kan ju ta nån stad längst västkusten istället?.. eller struntar man i Hawaii.. men det vore la gött att besöka den ön! New York vill jag å til... äckligt att shoppa där! Tåls att fundera på..
Det värsta av allt är att jag saknar patchew redan,.. innan vi har bokat å innan vi ens har åkt haha.. men det e okej.. e ju inte så länge.. får göra nå jävligt skoj å sen får jag längta efter han extra mkt å det lär ju stärka oss båda =)  Love u babe!

Sitter på jobbet å hänger.. gick sådär för jag å sussie idag... Håkkes stol e inte okej! Tur som klan att den började funka igen! Hade ej pallat den vanliga stolen kan jag gode lova!
Snart snart e det PFERRE!! ME LIKE! Hoper bara att alla e friska och att alla får vara lediga så att ALLA kan parta å ha det gött! fan så skoj vi kommer att ha! Må ju börja tidigt!:P
Bild från vår förra fest=))

Aja tandborstning nu! BRB ( D) haha


Kommentarer
Postat av: IiidaYeeoo

yeeeoo.. saken är ju den att ja redan vart på usas västkust.. iofs inte hela.. men skulle va skoj att vara på andra sidan osså..

eller ska vi förbi sydamerika :D haha

2008-09-07 @ 00:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback